неділя, 23 вересня 2018 р.

СТВОРЕННЯ БЛОГУ

     Любі першокласники! Шановні батьки! 
     Рада бачити Вас на блозі "Ми - друзі". Пройшло вже 3 тижні як ми з Вами разом вчимося співпрацювати в НУШ (Новій українській школі). Та ще й плідно використовуємо в навчанні констуктори ЛЕГО. Ми швидко познайомилися і подружилися. А батьки створили нам гарне  середовище для навчання, за що їм велика вдячність. Згадаймо ж наші тижні:
1. Школа
2. Наш клас
3. Мої друзі.

Ваша перша вчителька Олена Володимирівна  


















Перший раз у перший клас

Перший раз у перший клас ми йдемо охоче
Ніжним голосом для нас продзвенів дзвіночок
І сміється в небесах сонце як ніколи
В мами сльози на очах - я іду до школи 2 р
П-в:
А у школі, а у школі є веселка кольорова
І найкраща в цілім світі перша вчителька моя
А у школі, а у школі не сумуєм ми ніколи
Бо учора дошкільнята, а тепер - одна сім'я.

Прощавайте іграшки, гомінкий садочок

Кличе в класі дітлахів золотий дзвіночок
І сміється в небесах сонце як ніколи
В мами сльози на очах - я іду до школи.2 р

П-в
Для батьків 😜
 «Першокласники. Адаптація до школи: спринт чи марафон?»
https://www.facebook.com/watch/live/?v=1662560830608657&ref=watch_permalink

✅Що таке адаптація до школи?
✅У чому особливість адаптаційного періоду в першому класі?
✅Як батькам підготувати дитину до школи, щоб адаптація пройшла успішно?

Інна Большакова, менторка Школи "Ранок", співавторка підручників НУШ та тренерка з критичного мислення розкаже усе те, що так важливо знати про підготовку дитини до школи




2 коментарі:

  1. Вітаю Вас, Олено Володимирівно, із початком навчання у НУШ! Це дуже важливо та відповідально - починати першим. Але я впевнена - у Вас усе вийде! Бо Ви- велика трудівниця і розумниця! Бажаю Вам наснаги, творчого натхнення, завжди гарного настрою!
    З повагою, Лідія

    ВідповістиВидалити