неділя, 30 вересня 2018 р.

ПіДСУМКИ 1 МІСЯЦЯ НАВЧАННЯ (адаптаційного періоду) - 4 тижні


  •  Тиждень "Моє довкілля"
  •                    
                                        Цього тижня діти розглядали такі питання: 

    Що мене оточує? Дивосвіт навколо мене. 
    Які таємниці має шкільне подві'я? Я вивчаю живу і неживу природу
    Я вчуся розпізнавати живе. Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
    Кольори та звуки довкілля, які вони? Моя перша експедиція в природу Як поводитись у довкіллі?


      Останній тиждень адаптаційного місяця пройшов насичено та цікаво.
    Учні працювали на уроці з ЛЕГО. "Виявляли улюбені кольори", "Підбирали слова - порівняння". "Складали речення про природу". Вчилися працювати в групах. Складали в групах по 6 правил поводження в природі
    Провели ігри "Жива природа. Нежива природа. Рукотворні об'єкти", "Мої помічники". Проводили експерименти. Досліджували рукотворні та природні тіла за допомогою органів чуття, за допомогою лупи розглядали зібрані листочки та засушені". 













  •  Тиждень "Мої друзі"
  •                                   Цього тижня діти розглядали такі питання: 
    Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)?
    Як знайти друзів?
    Я вчуся працювати разом. Чому нам цікаво разом?
    Явчуся домовлятися. Як зберегти дружбу?
    Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?


    НАШІ МИРИЛКИ:

    В НАШІМ КЛАСІ ДРУЗІ ВСІ.
    І ВЕЛИКІ, І МАЛІ.
    ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО СПРАВА.
    ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО ЗЛІВА
    МИ - ОДНА СІМ'Я!

    МИР МИРОМ.

    ПИРОГИ З СИРОМ
    ВАРЕНИКИ В МАСЛІ.
    МИ - ДРУЖЕЧКИ КРАСНІ.




  •  Тиждень "Наш клас"

  • Цього тижня діти розглядали такі питання: 
    Як знайти свою кімнату?
                                                          Як почуватися комфортно у класі?
    Як створити безпеку і затишок у класі?
    Як стати класною спільнотою? Чого ми можемо досягти спільно?
                                     Як поліпшити класну кімнату?
      
        Маршрутом йдемо, приміщення впізнаємо: "Клас", "Туалет", Кабінет шкільної медсестри", "Шкільна їдальня", "Шкільна бібліотека".
                                       Встановлення правил поведінки у класі.



  •  Тиждень "Я - школяр"

  •         Навіщо мені ходити до школи?  
    Що я очікую від шкільного життя? Хто я?  Хто мої однокласники?
             Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому? 
                                            Що покласти у шкільний ранець?
        Перший тиждень навчання  для першокласників пройшов цікаво і весело. Діти познайомилися зі своїми однокласниками, провели екскурсію по школі, ознайомилися з правилами поведінки, навчилися вибирати безпечну дорогу до школи і додому, дотримуватися правил безпечного  руху; 
                                       Наш щоденник вражень. Перші слова
                               

    Робота з календарем природи.

    Гра "Збери портфель"
      

    Немає коментарів:

    Дописати коментар