неділя, 14 лютого 2021 р.

ЯДС. Відкритий урок-звіт "Світ природи".

Завершився тиждень відкритим уроком з ЯДС "Світ природи" На ньому ми повторили знання 5 тижнів нового розділу за темами "Ми-дослідники",  "Досліджуємо космос", "Планета Земля", План і карта", "Земна кора". Працювали в групах. 

Провели Ранкову зустріч. 







Привіталися, використовуючи безконтактні вітання. Виявили свій настрій за допомогою цеглинок ЛЕГО. Визначили свій улюблений колір. Утворили 4 кола із жовтих, помаранчевих, червоних та синіх кольорів. Визначили схожість кіл-шарів з будовою Землі. Провели прогноз синоптика "Погода на Землі 12 лютого від Супутника". Провели групову роботу "Рух планет на орбіті" в Сонячній системі. Оголосили тему уроку. Визначили, хто такі науковці? 

Висновок. Науковцями може стати кожен. 

Виконали завдання в групах. Науковці "Світу природи" нашого класу Дослідили глобус - модель Землі та карти.

Завдання. 



Завдання 1 (для 1 групи). Розглянути глобус та показати на ньому екватор, півкулі, полюси.

Продовжити речення: "....... - це екватор"

Завдання 2 (для 2 групи). Розглянути глобус та показати західну та східну півкулі. Полярне коло.

Продовжити речення;" ...... - це земна вісь"

Від чого залежить зміна дня і ночі?




Завдання 3 (для 3 групи). Розглянути карту світу.

Які бувають карти? 

Назвати та показати материки, океани, найбільший острів на Землі.

* Вправа "Знайди  план місцевості"

* Вправа"План місцевості. Умовні позначення"  Перевіряємо у зошиті-практикумі

Моя адреса у Всесвіті

* Орієнтування на місцевості

Завдання 4 (для 4 групи). Назвати планети Сонячної системи. Їх особливості.

Вірш про планети. 

Лічилка
Всі планети стали в ряд,
Починається парад!
Раз – Меркурій-мандрівник,
Два – Венера, ясний лик.
Три – Земля вітає нас,
А чотири – красень Марс.
П’ять – Юпітер, шість – Сатурн,
Сім – Уран, за ним – Нептун.
Вісім сонячних планет
Поспішають на бенкет.
Був Плутон завжди дев’ятим,
Не беруть його на свято!
Він найменшим уродився
І до карликів прибився.
Наталя Карпенко

Загадка.







Від чого залежить зміна сезонів?

Виготовили модель Сонячної системи, презентації про неї

Завдання 5 (для 5 групи). Екологи. Розповісти про будову Землі та Вулкана. Продемонструвати досліди. (Модель Землі, Модель Земної кори. Модель вулкана).

Фізкультхвилинка

Виконання Завдань бортового журналу. 

* Визначити та підписати частини Землі, 

* будову вулкана.

Розповідь вчителя про екологічні катастрофи на Землі. Зміни рельєфу, Вплив людини на світ природи. Демонстрування лепбуку "Екологія". (Доповнення учнями про космічне сміття. Про винаходи людства. Роботів)

Висновок. Люди повинні берегти природу, економно її використовувати.

В кінці уроку Рефлексія. Завершальне коло. Відкритий мікрофон Чи може людина змінити своє ставлення до природи? Як саме? Вправа "Мікрофон"

Яку практичну роботу ми виконали, щоб дослідити нашу Землю? (Модель глобуса)

Щоб зрозуміти причини землетрусів, цунамі? (модель земної кори з апельсинової шкірки)

Щоб дослідити будову Землі? (модель внутрішньої будови Землі)

Вірші про ставлення до світу природи

Яка красива в нас планета!

Земля зелена, ніжно-голуба.

 Нас переконують космічні злети:

В усій Галактиці – така одна. Бобровицька

Витель. 22 квітня 1961 року Юрій Гагарін першим побачив Землю з космосу і вигукнув: « Яка красива наша Земля! Окутана тонким блакитним серпанком атмосфери, як коштовний діамант, сяє вона на фоні чорного вакууму Космосу». Вчитель. Згодом 12 американських школярів запропонували відзначити 22 квітня День Землі. Земляни підтримали цю природоохоронну акцію. А з 1991 року цей день відзначає і Україна

Природа радість нам дарує, 

Вона усіх і кличе, і веде… 

І хто природу, як матір шанує, 

Той ніколи і ніде не пропаде! Ніконова

Вчитель. Земля – унікальна планета Сонячної системи тому, що на ній існує життя завдяки таким сприятливим умовам: - Велика маса землі, достатня для утримання навколо себе захисного шару атмосфери; - Сильне магнітне поле, що захищає земних жителів від згубної дії космічної радіації; - Наявність великої кількості води та інші фактори

Неосяжний Галактики простір.

Розум лиш обіймає її.

Ми колись будемо їздити в гості

На космічні планети з Землі. (Герман М.)

Простір космосу в ясній блакиті

Манить блиском зірок золотих,

Таємничий для нас і відкритий

Нас чека на шляхах неземних. (Сіріченко П.)

І в безмежнім його океані

Є планети великі й малі.

Велич їм і краса притаманні,

Та нема красивіше Землі. (Гаврилок А.)

Яка чудова в нас планета. Ната Гончаренко 

Яка чудова в нас планета,

Як радісно вирує тут життя,

Яке чудове синє чисте небо,

Я новий крок на ній роблю у майбуття. (Місяць К.)

Багатство фарб, що ніжністю своєю

Дивує погляд вірний кожен раз,

Коли приходить диво із зорею

І надихає знову в щасті жити нас.

Велике сонце, чистий Ра могутній,

Дає планеті вічний дар життя,

Ми разом з ним ідемо у майбутнє

І радість чисту дихаєм щодня.

Рефлексія

Ми трудились, як уміли.

 Ми сьогодні зрозуміли: 

Він, вона, і я, і ти: 

Землю треба цінувати, 

Землю треба берегти! 

Земля — вона 

На всіх одна! (Могилюк О.)

Тепер ми будемо жити за такими правилами: 

Не засмічуй! Не засмучуй! Не зламай! І не замучуй!

Ну що ж, Земле, тепер ти в надійних руках.


Немає коментарів:

Дописати коментар