неділя, 17 березня 2019 р.

23 ТИЖДЕНЬ "ПРОФЕСІЇ"

       Щоб викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих, показати її соціальну спрямованість, значення для людей та систематизувати знання дітей про різні професії, зокрема й сучасні, відповідні трудові дії та вміння, знаряддя праці, матеріали, спеціальний одяг, виховувати відповідальність, працьовитість, старанність, шанобливе ставлення до праці людей усіх професій ми розглянули такі теми: 
  • Які бувають професії
  • Ким працюють мої батьки?
  • Ким стати? Яку професію обрати?
  • Цікавий світ професій 
Привітавшись  в колі,  учні пригадали представників яких професій вони зустрічали останніми днями.  Кожен по черзі називав одну професію, з якою стикався нещодавно. 

Обмінялися інформацією за сюжетною картинкою та поміркували про таке:  Чим займаються діти? Які ролі діти виконують у грі?  З якою групою дітей вони хотіли б бути? Чому? 
Дізналися про новини дня за допомогою "помічника вчителя".
Оголосили тему тижняЩо означає слово «професія»? Які професії відомі дітям? Як люди обирають собі професії? Чому одним цікаво те, що іншим видається складним чи нудним?
Створили із дітьми «візуальний словничок» та пограли в гру найди назви професій посеред букв" у групах.





Ми складали пазли "Добери речі та інструменти"


Розв'язували задачі, усні та письмові завдання на уроках.
Створювали капелюхи.
Повторили правила пожежної безпеки.



Провели опитування батьків "Моя професія" та зробили записи у "Щоденнику вражень" про свої мрії.

Немає коментарів:

Дописати коментар