пʼятниця, 15 лютого 2019 р.

18 ТИЖДЕНЬ. Я - МАНДРІВНИК


На цьому тижні ми розглядали такі теми дня:

● Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником? 
  • Куди ми помандруємо? Подорож Україною.
·  Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
·  Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

Мета. 1. Ознайомити учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями. 2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті. 3. Виробляти навички дбайливого ставлення до природи. 4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 4 Виховувати любов до мандрів та природи

Цікаво пройшла мандрівка поїздом та літаком по карті України. Ми обирали прямий шлях до Києва, Львова та із  пересадками через місто Харків або Одесу.



Цікавою була й подорож кораблем на південний континент. Ми розібрали ситуації, які можуть виникнути під час мандрівки. Провели сюжетно-рольові ігри «На природі» та закріпили правила поводження в природі.
Що покласти в рюкзак туриста визначали теж гуртом. Замислилися і над питанням екології на Землі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар