НА ЦЬОМУ ТИЖНІ МИ ДОСЛІДЖУВАТИ ТЕМИ ДНЯ:
● Хто такий дослідник?
Як розвивати в собі вміння дослідника?
● Як людина досліджує світ?
● Чи можна бути винахідником у
наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?
● Як народжуються мультфільми?
Ми школярики веселі
На казковій каруселі
Спішимо в Країну знань,
Де багато запитань.
Ми читали в групах листа від професора Генія Євгеновича для визначення завдань дня. Провели дидактичну
гру «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?». Проходили випробовування:
Випробування 2. «Ми – винахідливі". Гра "Для чого нам може згодитися скріпка (паличка, кубик, аркуш паперу)"
Випробування 3. «Ми – допитливі». Дослід «Чи всі речовини замерзають однаково»
Випробування 4.
«Ми швидко реагуємо» Гра «Чотири стихії»
Випробування 5. «Ми – вдумливі». Експеримент з фарбами, дослід
із проростання насіння, наприклад, квасолі, і з’ясування, якими є умови
проростання.
Випробування
6. «Ми – комунікабельні» «Хто я?/
Що я?»
Випробування 7. «Ми – кмітливі »
Підведення підсумків заняття. Вручення сертифікатів юних дослідників
від професора Генія Євгеновича
Цікаво пройшов день за темою "Як народжуються мультфільми?". З радістю діти виліпили з пластиліну (дослідили його властивості) улюблених "мультяшних" героїв. "Губка Боб" - лідер виствки дитячих робіт. За допомогою паперу та стружки з олівців виготовили аплікацію котика.
Немає коментарів:
Дописати коментар