субота, 16 лютого 2019 р.

19 ТИЖДЕНЬ. МИ - ДОСЛІДНИКИ. МИ - ВИНАХІДНИКИ


НА ЦЬОМУ ТИЖНІ МИ ДОСЛІДЖУВАТИ ТЕМИ ДНЯ:


● Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника? 
● Як людина досліджує світ? 


● Чи можна бути винахідником у наш час? / Чи все вже на світі винайдено до нас?
● Як народжуються мультфільми?

Ми школярики веселі

На казковій каруселі
Спішимо в Країну знань,

Де багато запитань.

Ми читали в групах листа від професора Генія Євгеновича для визначення завдань дня.  Провели дидактичну гру «Як стати помічниками професора Генія Євгеновича?». Проходили випробовування:
  
Випробування 1. «Ми – спостерігачі» 
Випробування 2. «Ми – винахідливі". Гра "Для чого нам може згодитися скріпка (паличка, кубик, аркуш паперу)"

Випробування 3. «Ми – допитливі». Дослід «Чи всі речовини замерзають однаково» 
Випробування 4. «Ми швидко реагуємо» Гра «Чотири стихії»
Випробування 5. «Ми – вдумливі». Експеримент з фарбами, дослід із проростання насіння, наприклад, квасолі, і з’ясування, якими є умови проростання.



Випробування 6. «Ми – комунікабельні» «Хто я?/ Що я?»
Випробування 7. «Ми – кмітливі »
Підведення підсумків заняття. Вручення сертифікатів юних дослідників від професора Генія Євгеновича

Цікаво пройшов день за темою "Як народжуються мультфільми?". З радістю діти виліпили з пластиліну (дослідили його властивості) улюблених "мультяшних" героїв. "Губка Боб" - лідер виствки дитячих робіт. За допомогою паперу та стружки з олівців виготовили аплікацію котика.



Немає коментарів:

Дописати коментар