На цьому тижні ми розглядали такі теми дня:
● Хто такий мандрівник? / Чи можу я
назвати себе мандрівником?
- Куди
ми помандруємо? Подорож Україною.
· Куди ми помандруємо? Подорож на південний континент.
· Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?
Мета. 1. Ознайомити
учнів з відомими мандрівниками світу та їх дослідженнями. 2. Формувати навички
дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та
використовувати їх у повсякденному житті. 3. Виробляти навички дбайливого
ставлення до природи. 4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в
умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками. 4 Виховувати любов до
мандрів та природи
Цікавою була й подорож кораблем на південний континент. Ми розібрали ситуації, які можуть виникнути під час мандрівки. Провели сюжетно-рольові ігри «На природі» та закріпили правила поводження в природі.
Що покласти в рюкзак туриста визначали теж гуртом. Замислилися і над питанням екології на Землі.
Немає коментарів:
Дописати коментар