Доброго ранку, любі діти!
Встало вранці ясне сонце,
Зазирнуло у віконце.
Ми до нього потяглися,
За промінчики взялися.
Будем дружно присідати,
Сонечко розвеселяти.
Сіли, встали, встали, сіли,
Бачте, як розвеселили.
- А яка сьогодні погода?
Починаємо дистанційне навчання
1. ЯДС. Винайдення Електрики
Підготуй: гарний настрій, підручник (с. 76)
МИ ПРОДОВЖИМО МАНДРУВАТИ КРАЇНОЮ ВИНАХОДІВ - СПОЛУЧЕНИМИ ШТАТАМИ АМЕРИКИ!
Сьогодні на уроці ти дізнаєшся більше про історію ще одного дивовижного винаходу — електрики, познайомишся ближче з американським винахідником лампи розжарювання Томасом Едісоном.
Сьогодні на уроці ти дізнаєшся більше про історію ще одного дивовижного винаходу — електрики, познайомишся ближче з американським винахідником лампи розжарювання Томасом Едісоном.
Виконай завдання нас.76 підручника
Цього американського винахідника звали Томас Едісон. Він виконав тисячі дослідів, перш ніж його електричний винахід запрацював.
ЗАПАМ'ЯТАЙ! ВИМИКАЮТЬ ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ З РОЗЕТКИ, ТРИМАЮЧИСЬ РУКОЮ ЗА ШТЕПСЕЛЬ, А НЕ ЗА ШНУР.
УРОК ЗАВЕРШЕНО! СПОДІВАЮСЬ, ТОБІ БУЛО ЦІКАВО!
Випий води, зроби розминку
2. Математика
Приготуй підручник, зошит.Запиши
1 квітня
Дистанційне навчання
Розглянь підручник на с. 118. Виконай завдання 1, 3.
Виконай фізкультхвилинку
Розв'яжи задачі 2 (с.118)
Приклади 3 (с.119)
Розв'яжи задачі 2 (с.118)
Приклади 3 (с.119)
Домашнє завдання: Запам'ятай таблицю множення числа 8.
Виконай №№7, 8 , с. 120
Відпочинь, зроби розминку
3. Укр. мова
Заголовок. "Я все можу" (Дженіфер Мур-Молінос). Читання з перебаченням.
Приготуй підручник, зошит.
Алгоритм дій:
Прочитай оповідання (с. 58-59) за частинами із зупинками.
Передбач за питаннями "Що буде далі?"
Визнач тему і головну думку твору (Що хотів сказати автор?)
Дай відповіді на запитання підручника після тексту.
Виконай завдання на вибір на стор. 59
Заголовок. "Я все можу" (Дженіфер Мур-Молінос). Читання з перебаченням.
Приготуй підручник, зошит.
Алгоритм дій:
Прочитай оповідання (с. 58-59) за частинами із зупинками.
Передбач за питаннями "Що буде далі?"
Визнач тему і головну думку твору (Що хотів сказати автор?)
Дай відповіді на запитання підручника після тексту.
Виконай завдання на вибір на стор. 59
Випий води, зроби розминку
4.Фізична культура
Немає коментарів:
Дописати коментар