субота, 4 травня 2019 р.

29 ТИЖДЕНЬ. СВІТ ТВАРИН


На цьому тижні були досліджені питання:
· Хто такі тварини?
· Як живуть свійські і дикі тварини?
· Чому треба берегти тварин?
Учні тепер вміють:

· описувати тварину;
· розрізняти дикі і свійські тварини;
· розрізняти тварин за класами (звірі, птахи, риби, комахи);
 краще розуміти поведінку тварин, передбачати їхні дії, наслідки своїх вчинків;
· уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Особливого захоплення викликав найчисельніший клас тварин: комахи. Діти уважно розглянули під мікроскопом кінцівки цих тварин.
Наш фотозвіт:
1. Ми об'єдналися в групи (звірі, птахи, риби, комахи) за окремими картинками тварин. Виявили найхарактерніші ознаки груп тварин.




2. Виявили диких та свійських. Зробили опис деяких представників тварин. 


3. Дослідили органи тварин. Розглянули кінцівки комах під мікроскопом




4. Багато учнів зацікавилися життям тварин, бо жваво дискутували: "Чому треба берегти тварин?" 
5. Вирішили намалювати своїх домашніх улюбленців та зробити галерею картин у класі 

Немає коментарів:

Дописати коментар