Ми надолужували втрачені години. Тому розглянули тему "Подорожуємо в часі " за 2 дні. Об'єднали теми 1-2 дня, 3-4. Розглянули питання:
- Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або
чому апельсин не тоне?
● Як змінилися ми
за час шкільного життя? ● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх
подорожей?
Ми побували у Країні
Часу. Провели гру з м’ячем «Учора, сьогодні, завтра», виконали вправу «Календар» (ввести поняття «рік», «місяці»), «Машина часу першокласника».
На інтегрованому
уроці були «Володарями часу», працювали з годинником. Вчилися в групах визначати час та частини доби:
ранок, день, вечір, ніч . Вияснили, чи можна подорожувати на щкірці апельсина. Наш фотозвіт:
Наше дослідження: Чи можна подорожувати морем на апельсині?
Немає коментарів:
Дописати коментар