Цього тижня діти розглядали такі питання:
Що мене оточує? Дивосвіт навколо мене.
Які таємниці має шкільне подві'я? Я вивчаю живу і неживу природу
Я вчуся розпізнавати живе. Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
Кольори та звуки довкілля, які вони? Моя перша експедиція в природу Як поводитись у довкіллі?
Тиждень "Мої друзі"
Цього тижня діти розглядали такі питання:
Тиждень "Наш клас"
Що мене оточує? Дивосвіт навколо мене.
Які таємниці має шкільне подві'я? Я вивчаю живу і неживу природу
Я вчуся розпізнавати живе. Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?
Кольори та звуки довкілля, які вони? Моя перша експедиція в природу Як поводитись у довкіллі?
Останній тиждень адаптаційного місяця пройшов насичено та цікаво.
Учні працювали на уроці з ЛЕГО. "Виявляли улюбені кольори", "Підбирали слова - порівняння". "Складали речення про природу". Вчилися працювати в групах. Складали в групах по 6 правил поводження в природі
Учні працювали на уроці з ЛЕГО. "Виявляли улюбені кольори", "Підбирали слова - порівняння". "Складали речення про природу". Вчилися працювати в групах. Складали в групах по 6 правил поводження в природі
Провели ігри "Жива природа. Нежива природа. Рукотворні об'єкти", "Мої помічники". Проводили експерименти. Досліджували рукотворні та природні тіла за допомогою органів чуття, за допомогою лупи розглядали зібрані листочки та засушені".
Хто такі друзі? Яким має бути справжній друг (подруга)?
Як
знайти друзів?
Я
вчуся працювати разом. Чому
нам цікаво разом?
Явчуся домовлятися. Як зберегти дружбу?
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців?
НАШІ МИРИЛКИ:
В НАШІМ КЛАСІ ДРУЗІ ВСІ.
І ВЕЛИКІ, І МАЛІ.
ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО СПРАВА.
ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО ЗЛІВА
МИ - ОДНА СІМ'Я!
МИР МИРОМ.
ПИРОГИ З СИРОМ
ВАРЕНИКИ В МАСЛІ.
МИ - ДРУЖЕЧКИ КРАСНІ.
НАШІ МИРИЛКИ:
В НАШІМ КЛАСІ ДРУЗІ ВСІ.
І ВЕЛИКІ, І МАЛІ.
ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО СПРАВА.
ПОСМІХНИСЬ ТОМУ, ХТО ЗЛІВА
МИ - ОДНА СІМ'Я!
МИР МИРОМ.
ПИРОГИ З СИРОМ
ВАРЕНИКИ В МАСЛІ.
МИ - ДРУЖЕЧКИ КРАСНІ.
Цього тижня діти розглядали такі питання:
Як знайти свою кімнату?
Як почуватися комфортно у класі?
Тиждень "Я - школяр"
Як створити безпеку і затишок у класі?
Як стати класною спільнотою? Чого ми можемо досягти спільно?
Як поліпшити класну кімнату?
Маршрутом йдемо, приміщення впізнаємо: "Клас", "Туалет", Кабінет шкільної медсестри", "Шкільна їдальня", "Шкільна бібліотека".
Встановлення правил поведінки у класі.
Навіщо
мені ходити до школи?
Що я очікую від шкільного життя? Хто я? Хто мої однокласники?
Що я очікую від шкільного життя? Хто я? Хто мої однокласники?
Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися
додому?
Перший тиждень навчання для першокласників пройшов цікаво і весело. Діти познайомилися зі своїми однокласниками, провели екскурсію по школі, ознайомилися з правилами поведінки, навчилися вибирати безпечну дорогу до школи і додому, дотримуватися правил безпечного руху;
Наш щоденник вражень. Перші слова
|
Робота з календарем природи.
Немає коментарів:
Дописати коментар